Info +48 536 099 404   

psycholog społeczny, ekspert ds. marketingu i PR, freelancer 

Absolwentka Wydziału Psychologii społecznej Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Public Relations, Katedra Business Communication, SGH w Warszawie.

Jej zawodowa droga nie była bezpośrednio związana ze sztuką, ale począwszy od klubu golfowego, przez agencję reklamową, następnie agencję public relations, aż po międzynarodową korporację, starała się przekonywać swoich kolejnych pracodawców do tego, że obok działań biznesowych powinny znaleźć się także działania wspierające kulturę, sztukę czy edukację, dzięki którym firma buduje pozytywny wizerunek.

Dzięki jej staraniom korporacja, w której przez wiele lat zajmowała się marketingiem, była sponsorem m.in. Muzeum Miejskiego we Wrocławiu, ASP w Łodzi (Pracownia Sitodruku) czy wyprawy fotografika Adama Ławnika na Spitsbergen. Poprzez działania PR związane z promowaniem kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”, akcji „Kanon książek dla dzieci i młodzieży” oraz „Książka nie tylko od święta”, zbudowała wizerunek firmy zaangażowanej w promowanie czytelnictwa. Na bazie tych doświadczeń przygotowała i opublikowała pracę dyplomową pt.: Jak umiejętne wykorzystanie technik i narzędzi PR pomaga odnieść sukces - analiza kampanii społecznej "Cała Polska czyta dzieciom", 2006, w ramach podręcznika „Public Relations - teoria, edukacja, praktyka", SGH, 2010.

Od kilku lat zajmuje się działaniami PR na rzecz Muzeum Pałacu w Wilanowie. Stworzyła i prowadziła (w latach 2011-2016) bloga poświęconego projektowi „Zmysły Sztuki” oraz „Zmysły Sztuki Dawniej i Dziś” (http://zmyslysztuki.blogspot.com). Promuje m.in. plenery „Malować każdy może”, warsztaty artystyczne „Radość Tworzenia” czy działania „Królewskiej Akademii Sztuki”.

Ciągle poszerza swoją wiedzę na temat sztuki. Niedawno zaczęła uczyć się rysunku i malarstwa, aby zrozumieć i samodzielnie poznać techniki malarskie i zmierzyć się z trudem tworzenia.

Fascynują ją język i kultura włoska, podróże geograficzne, literackie i kulinarne, a także muzyka filmowa.

Po rozstaniu z korporacją, podjęła decyzję o założeniu Fundacji artystyczno-edukacyjnej „andART”, w której pełni funkcję Prezesa Zarządu.

Jednocześnie prowadzi własną firmę („BizConcept”), oferując wsparcie podmiotom z sektora MŚP, dla których zatrudnienie na etat profesjonalisty w zakresie marketingu & PR jest zbyt dużym obciążeniem, jak również tym, które posiadają dział marketingu, ale potrzebują świeżego spojrzenia, nowych koncepcji albo weryfikacji prowadzonych działań.

logo

© 2016 Galeria AndArt

USD 3,8300   EUR 4,3992